Foreningens kontingent

Kontingent til Grundejerforeningen.

Foreningens navn er Grundejerforeningen Pilely.

Der er medlemspligt i foreningen.

Nye medlemmer overtager tidligere grundejers andel i foreningens formue - positiv som negativ.

Der indbetales ikke indskud i foreningen, og et medlem der fraflytter foreningen får ikke andel i foreningens formue.

Kontingentet til foreningen er kr. 400 pr. år plus 1000 kr. til vejfonden. Derudover betaler medlemmerne kr. 260 pr. år til snerydning.

Regnskabsperioden løber fra 1. januar til 31. december. Betales via PBS/Girokort i primo Juni, og det samlede beløb kr. 1.660 er straks forfalden til betaling. Ved for sen indbetaling pålægges rykkergebyr på kr. 100. Ved anden rykkerskrivelse sendes sagen til inkasso.

| Svar

Nyeste kommentarer

20.11 | 07:57

Stor tak til bestyrelsen for en dejlig 70 års jubilæumsfest.

19.03 | 15:15

Hej..Jag skriver på svenska..Vi söker Ketty Brink på Mortel alle 17 och finner inget telefonnummer.
Skicka gärna svar över mail så skickar jag ett telefonummer

19.03 | 11:09

Vi skrev om bismag på drikkevandet d. 20/12 2020, og er lidt kede af at ingen har svaret men tager det for et udtryk for, at det er der ikke.

01.01 | 14:32

Ønsker Pilely Godt nytår
Har dog en stor appel til dem på Hilversumvej ud for 56 A .
Fjern venligst al jeres nytårs efterladenskaber straks.
Mvh. 56 A