Oplysning fra Stofa

Vigtig oplysning fra Stofa

Såfremt nogle ikke har set den, følger her e-mail modtaget fra Stofa:

mvh

Jane

Kære kunde.
Vi har registreret at der er en Phishingmail i omløb, som opfordrer folk til at udlevere deres adgangsoplysninger til deres mail-konto.
Denne mail er ikke fra Stofa,  men derimod fra IT-svindlere, som forsøger at narre adgangskoder fra folk.
Det er derfor vigtigt at i ikke svarer på disse mails. Hvis du alligevel er blevet snydt af mailen og har sendt dine adgangsoplysninger til tredjepart, er det meget vigtigt at du ændrer dit kodeord til et nyt sikkert password, samt  gør det samme på alle de forskellige steder, hvor du har benyttet samme kode.
Hvis man ikke har svaret på mailen er man i sikkerhed, og mailen kan blot kasseres til papirkurven.
Stofa vil aldrig bede dig sende dig dine fortrolige oplysninger på mail.
Vh. Stofa.

21-12-2015
Omlægning af TV og radiokanaler.
Den 9. december 2016 har Stofa omlagt deres TV kanaler. De har samtidig omlagt deres radiokanaler uden at orientere herom og uden at opdatere de ændrede radiofrekvenser på deres hjemmeside. De ændrede radiofrekvenser kan nu ses på Nøragersminde Antenneforenings hjemmeside under TV pakker / Grundudbud /pakke 1.

Stofa

Nøragersminde Grundejerforening oprettede for nogle år siden en forening under navnet Nøragersminde Antenneforening, og de indgik herunder en aftale med Stofa, der gjorde det muligt for grundejerne i de lokale grundejerforeninger at blive medlem af foreningen og tilslutte sig Stofa. Pilely er tilsluttet denne forening, men det er frivilligt, og enhver grundejer kan vælge en hvilken som helst leverandør på markedet.