Velkommen til Pilely´s gæstebog
Kære Medlemmer af Pilely, Velkommen til Foreningens gæstebog. Vi håber at I alle flittigt vil benytte den. I kan skrive jeres mening eller komme med forslag til hjemmesiden. Den kan også benyttes til at medlemmerne imellem kan kontakte hinanden, f.eks. efterlyse værktøj eller haveredskaber til udlån. Mulighederne er mange.
Skrevet af Shak & kate Jabiri, d. 25-02-2016
NU, har vi læst - og gennemstuderet den lille bog "Glemmer Du" - omhandlende vores ejerforenings opståen - og udvikling.
Utrolig interessant læsning.
KÆMPE TAK til dig Arne Pedersen, som er ophavsmand dertil - og har lagt så megen entusiasme og ikke mindst tid i udfærdigelsen af denne lille "Guldklump" - til flot orientering og glæde for os alle i foreningen - og for fremtidige beboere.
Vi føler os heldige, at netop du, som har været med helt fra start - har orket at give dig i kast med et så omfattende projekt.
1000 tak Arne Pedersen - på egne vegne - og angivelig også på G/F Pilely´s øvrige beboeres vegne.

Bedste hilsener fra

Skrevet af Shak & Kate Jabiri, d. 04-11-2014
Nåe... vi kan ved selvsyn se, at der blot aldrig er nogen som har skrevet...så svaret giver sig selv.

Ligesom hjemmesiden er også gæstebogen god idé.
Stor ros til Jane som har lagt kræfter i dette.

MV. Hilsener

Skrevet af Shak & Kate Jabiri, d. 04-11-2014
Hey bestyrelse

Vi har vist ikke helt forstået hvordan "gæstebogen" fungerer.

Hvem er det - der kan læse hvad der bliver skrevet i gæstebogen?

Er det fordi der aldrig er nogen der har benyttet sig af at skrive i gæstebogen at man ikke kan finde noget skrevet?

MV. Hilsener

Nyeste kommentarer

20.11 | 07:57

Stor tak til bestyrelsen for en dejlig 70 års jubilæumsfest.

19.03 | 15:15

Hej..Jag skriver på svenska..Vi söker Ketty Brink på Mortel alle 17 och finner inget telefonnummer.
Skicka gärna svar över mail så skickar jag ett telefonummer

19.03 | 11:09

Vi skrev om bismag på drikkevandet d. 20/12 2020, og er lidt kede af at ingen har svaret men tager det for et udtryk for, at det er der ikke.

01.01 | 14:32

Ønsker Pilely Godt nytår
Har dog en stor appel til dem på Hilversumvej ud for 56 A .
Fjern venligst al jeres nytårs efterladenskaber straks.
Mvh. 56 A