Foreningen Pilely på Facebook

Facebook: Foreningen Pilely

Jannick Hedemann har oprettet en lukket gruppe på Facebook, som medlemmer i grundejerforeningen kan blive medlem af. Gruppen hedder Foreningen Pilely.

Som det ligeledes oplyses på siden skal Bestyrelsen for den gode ordens skyld gøre opmærksom på, at Facebook-gruppen ikke har noget med grundejerforeningens bestyrelse at gøre, og siden behandler ikke emner, der ligger inden for bestyrelsens ansvarsområde.

Det oplyses på siden, at gruppen feks. må og kan bruges til:

- Købe/sælge/bytte/bortgives opslag

- Hjælp søges til div.

- Påmindelse om aktiviteter/arrangementer

- Mistænkelig adfærd i området

- Løst og fast

Ingen regler udover en pæn omgangstone

Hermed link til siden:

Tårnby Naboværn

Kære alle,

Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at der er oprettet en side på Facebook som hedder TÅRNBY NABOVÆRN. Man har delt Tårnby op i 17 zoner og man skal naturligvis være bosiddende i Tårnby for at blive medlem.

Det går i alt enkelthed ud på, at os der bor her, blot skal holde øjne og øre åbne, når vi bevæger os rundt i området, melde ind hvis man oplever noget mistænkeligt, f.eks. mistænkelige biler holdende med udenlandske nummerplader, folk der går mistænkeligt rundt om natten, har været udsat for indbrud eller andet.

Man kan blive medlem på følgende link: https://www.facebook.com/groups/TaarnbyNabovaern/

og skrive til administratoren hvilken zone man bor i.