Ekstraordinær generalforsamling

Referat fra den ekstraordinære generalforsamling iNøragersmindecentret, 7/9 2009 kl 20.00

DAGSORDEN:

Velkomst

2. Forslag til formandspost
  3. Afstemning
  4. Eventuelt.

Rene Askham bød velkommen til de fremmødte som udgjorde 16 stemmeberettigede samt næsten lige så mange ægtefæller.

Rene fortalte at årsagen til indkaldelsen var at formand Brian Ravnsbæk ønskede at stoppe som formand.

Dernæst valgtes Richard Senger som dirigent.

Richard Senger erklærede dernæst den ekstraordinære generalforsamling for lovlig indkaldt, og spurgte

om der er nogle kommentarer fra salen.

Arne Pedersen udtalte fra salen at det var en overflødig handling med denne ekstraordinære general-forsamling, hvorefter dirigenten spurgte forsamlingen om vi så skal gå hjem.

Almindelig uro bredte sig hvorefter Rene Askham fortalte at det var bestyrelsens beslutning at indkalde allerede nu for at få valgt ny formand.

Arne havde ikke flere indsigelser og mødet fortsatte.

Eneste forslag til formandspost var Ole Andreassen som blev valgt for 1 år. Klapsalver fra alle

Ole takkede for valget og kommenterede at trods udtalelser i foreningen om ”ikke ret meget arbejde i bestyrelsen” kunne han hurtigt komme i tanke om flere arbejdsopgaver.  Bl.a indgreb overfor høj hastighed på Nøragersmindevej samt i vores lille rundkørsel og arbejde med at komme af med det delvise ejerskab af Nøragersmindevej fra rundkørsel og mod vest, hvilket Tårnby kommune havde ”foræret” de tilstødende grundejerforeninger.

Richard Senger hævede derefter mødet & takkede for god ro og orden.

Bestyrelsen ser her efter således ud:

Formand                 Ole Andreasen

Næstformand          Rene Askham

Kasserer                  Inge Larsen

Sekretær                 Thomas Kongensgaard

Menigt medlem        Arne Larsen

Således godkendt den     /10-2009

Sekretær Thomas Kongensgaard                                      Formand Ole Andreasen